דלג לתוכן דלג לפוטר

סיפורי הצלחה – הסדר טיעון מקל לפיו ש.ס. ירצה 3 חודשי עבודות שירות בלבד

כנגד ש.ס התנהלה חקירה על ידי אגף המכס והמע"מ בחשד להגשת דיווחים כוזבים, תוך השמטת חשבוניות בסכום של למעלה מ-2 מיליון ₪, וכן בחשד לשיבוש מהלכי חקירה. הודות לטיפול משרדנו נחתם הסדר טיעון מקל לפיו ש.ס. ירצה 3 חודשי עבודות שירות בלבד.

 

כנגד ש.ס בעל עסק לשיווק ולפרסום התנהלה חקירה על ידי אגף המכס והמע"מ בחשד להגשת כוזבים תוך הימנעות מדיווח על חשבוניות מס ידניות וחשבוניות מס ממוחשבות בסך של למעלה מ- 2 מיליון ₪. בנוסף, נחשד ש.ס. בכך שיצר קשר עם מעורבים נוספים בפרשה, מתוך מטרה לשבש מהלכי חקירה.

 

עם קבלת הודעת השימוע פנינו לנציגי היחידה המשפטית על מנת לקבל את ליבת חומר החקירה בתיק. לאחר שחומר החקירה נבחן ונלמד נמצא, כי קיימות ראיות אובייקטיביות לפיהן חלק מן המחדלים בהגשת הדיווח הכוזב, רובצים לפתחם של צדדים שלישיים, ובכלל זה מנהל החשבונות של העסק, מזכירת העסק ועוד. בנוסף נמצא, כי עדותם של חלק מעדי התביעה אינה מהימנה ועומדת בסתירה לראיות המצויות בתיק החקירה.

 

בסופו של יום השתכנעו נציגי היחידה המשפטית, כי אין מקום להאשים את ש.ס. בעבירה חמורה של כוונה להתחמק מתשלום מס, וניתן להסתפק בעבירה טכנית של אי מילוי הוראות חוק מס ערך מוסף. בנוסף, הוסכם כי בכפוף להסרת חצי מן המחדל יושת על ש.ס עונש מקל ביותר, בנסיבות העניין, של 3 חודשי עבודות שירות.

המלצות

backtotop
X
Call Now Button דילוג לתוכן